השוואה: תגיות שם מול מדבקות שם לבקבוק הילד

הורים רבים מכירים את הבעיה: הילדים מגיעים לגן  או לבית הספר ויש צורך לרשום את השם שלהם על גבי הבקבוק האישי על מנת ליצור סדר בין הבקבוקים השונים ולמנוע העברה של מחלות.  מדובר בפתרון המעניק להורים שקט בידיעה כי הילדים שלהם שותים רק מהבקבוק שלהם ולא לוקחים בטעות בקבוק של ילד אחר, דבר עשוי לקרות לפעמים כתוצאה מאי סדר.

בדיוק למטרה זו יצרנו את Name-Me המספק להורים פתרון יצירתי לכיתוב על גבי הבקבוק.  מדובר בבשורה חדשה לציבור ההורים המאפשרת להם לנשום עמוק ולדעת כי הילדים שלהם עושים שימוש במוצר איכותי.

במקום לכתוב את השם באמצעות טוש אשר נמחק, יש תווית רב פעמית שימושית ביותר המאפשרת להורים לדעת כי הילד שלהם יהיה בעל תגית שם איכותית שלא תהרס, והם תמיד יידעו לזהות את הבקבוק שלהם.

מונע החלפה של בקבוקי הילדים

השימוש בתווית מונע מקרים של החלפת בקבוקים כמו שעשוי להתרחש בהרבה מהפעמים, והתוצאה היא פחות מחלות בקרב הילדים. הורים רבים מכירים את הסיטואציה בה ילדים עשויים לחלות כתוצאה ממעבר בין בקבוק אחד לאחר ולכן מדובר בפתרון האידיאלי עבורם ועבור הילד.

תגיות השם של ניימי עשויות סיליקון ועמידות למים וכן עוברות מבקבוק לבקבוק ונוחות לקריאה. באמצעות התגיות ניתן לעשות סדר בבקבוקים וכך כל ילד יודע בדיוק איזה בקבוק שייך לו ומזהה את השם שלו.  משמעות הדבר היא כי לא נוצר בלגן והסדר נשמר.

אנדריאן וויסינגר, בוגר עיצוב תעשייתי אשר סיים את לימודיו בשנת 2011 חקר את הנושא אשר היה קרוב לליבו כתוצאה מהצורך שלו כהורה לילדים בגני עירייה והמוסדות השונים. במסגרת העבודה על המוצר, הנושא נחקר ונבדק מול הגננות על מנת להבין מה חסר להן בגן כדי שלא תהיינה החלפות בין הבקבוקים והמוצרים השונים – וכך נוצר הרעיון של Name-me. בקרוב כך נראה כי המוצר יעשה את דרכו גם בשוק הבינלאומי ולא רק בישראל.

אנדריאן ממשיך להקדיש מזמנו לפיתוח המוצר תוך שימת דגש על איכות ויעילות. כפי שניתן להתרשם יש כאן מוצר כחול לבן איכותי ביותר המאפשר להורים להוריד אבן מהלב שלהם בכל הקשור לשמירה על הבקבוקים של הילדים.

 

קל לניקוי ועמיד בטמפרטורות קיצוניות 

הורים רבים וודאי שואלים מה לגבי הניקיון ועמידה בפני טמפרטורות קיצוניות? ובכן תשמחו לדעת כי גם כאן חשבו על הילדים שלכם בעת הפיתוח של המוצר ועמלו שעות נוספות על פיתוח מוצר מתקדם.

מדובר במוצר קל לניקוי ועמיד בטמפרטורות קיצוניות. בהשוואה לרישום ידני ומדבקות, מדובר במוצר יעיל למדי המאפשר לבצע את הניקוי בצורה פשוטה, היות ומדובר במוצר בו נעשה שימוש לעיתים קרובות ולכן חשוב ביותר להקפיד על ניקוי.

 בעבר נעשו ניסיונות לרשום את השם באמצעות טושים, מדבקות וכדו׳, והבינו שזה לא באמת עובד ומחזיק זמן קצר מאד. יתרה מכך, מוצר תגיות הסיליקון אינו מסוכן לילדים, עמיד וגמיש.  עבור אמהות ואבות לילדים קטנים בגילאי הגן מדובר במוצר מבוקש למדי. ההורים מוצאים את עצמם לא פעם מתמודדים עם הצורך לשמור על הילדים שלהם, ולמעשה פיתוח המוצר מאפשר דרך חדשה בה ניתן לשמור על הילדים הקטנים ולא להעמיד אותם במצב של סיכון מיותר לחטוף מחלות.  

נצמד ואינו משתחרר בקלות 

אחד החששות של ההורים בעת רכישת תגיות שם היא לאבד את המוצר, וכך למעשה הילד לא יזהה את הבקבוק שלו. גם כאן נעשתה מחשבה רבה הבאה לידי ביטוי בהיצמדות לחפץ- כך התגית אינה הולכת לאיבוד.

עוד יתרון משמעותי שיש לתווית שם על פני מדבקות בא לידי ביטוי בצמידות לחפץ, המוצר נצמד בקלות לחפץ ואינו משתחרר בקלות- משמעות הדבר היא כי הילדים לא יאבדו את הסימן.

תוויות צבעוניות שאינן דוהות עם הזמן

בהשוואה למוצרים אחרים כמו מדבקות שם למשל, התווית הצבעונית אינה דוהה עם הזמן. מה שמאפשר להורים רבים לדעת כי הסימון יישאר זמן רב וכך הילדים יזהו את הבקבוקים שלהם.  

מה באשר למדבקות שם?

מדבקות שם נחשבות לאחד המוצרים הפופולריים ביותר עבור הורים לילדים. עלותן של המדבקות אינן גבוה במיוחד ובאמצעותן ניתן לסמן מוצרים שונים כמו בקבוקים לילדים לגן ולבית ספר. טווחי המחירים משתנים בין החנויות השונות.

יש לזכור כי הבעיות העיקריות של מדבקות שם הן:

  1. חיי מוצר מאוד קצרים
  2. דהיה ואי יכולת קריאת השם/סימון 

את הבעיות הללו, תגיות השם של Name-me פותרות ללא בעיה, בנוסף לשאר היתרונות של המוצר, כגון אלסטיות וגמישות מירבית, ניקיון ללא חשש להרס התגית, ועוד.

מגוון סגנונות וסוגים

באתר ניתן לצפות בקטלוג המוצרים המלא של ניימי, הכולל מגוון רחב מאוד של תוויות שם סיליקון בצבעים וסגנונות שונים. 

להורים שמעוניינים, NAME-ME מייצרים גם סטים מיוחדים גם לבקשת הורים שונים, כגון סטים לכל המשפחה, סטים לתחילת שנת לימודים, ועוד.

רגע, ניתן לסמן רק בקבוקים?

כאשר מדבקות מתאימות יותר לסימון בקבוקים ופחות נוחות לשאר המוצרים, כמו מטריות, מעילים וכדו׳.

תגיות השם יכולות להתאים למגוון עצום של מוצרים שונים, החל מנעליים, סוודרים, ספלים, בקבוקי תינוק, בקבוקי שתיה, יין ואלכוהול, סימון קופסאות אוכל, תרופות, ועוד.

ניימי מציעים גם אפשרויות מיתוג שונות לחברות ועסקים.

סימון עם שם למטריות

תווית שם למטריות

לסיכומו של דבר

בתור הורים לילדים, אתם רוצים את הכי טוב עבורם. מהרגע בו נולדו הילדים אתם מחפשים כיצד לשפר את איכות החיים שלהם. בכתבה הנ"ל היצגנו עבורכם השוואה בין מדבקות שם לבית תוויות שם.

ניתן להבחין כי תגיות ניימי הינן פתרון משמעותי אשר יסייע לילדים שלכם לשמור על בקבוק המים שלהם במסגרות השונות, אם בגן, בבית ספר או אפילו בחוג. מדובר בפתרון נהדר אשר עשוי לחסוך לכם לא מעט זמן בניסיון למצוא פתרונות יצירתיים לשמירה על הבקבוק של הילד שלכם. 

כל הורה יודע כי ההליכה אל הגן והמוסדות השונים מלווה בלא מעט חששות ופחדים העשויים להעיב על הסיטואציה המורכבת.

בהשוואה לפתרון המדבקות ניתן למצוא כיום פתרון מתקדם, איכותי, גמיש, נשמר לטווח ארוך, ובעיקר – עושה את העבודה, ועוזר לנו ולילדים לזהות את המוצרים השונים.


נשמח לשמוע את דעתך

כל ההודעות מועברות לבדיקה לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


המוצרים הכי נמכרים