- כל המוצרים מעוצבים ומיוצרים על פי הזמנה.

- הזמנות נכנסות לייצור תוך 3 שעות לאחר קבלתן (למעט הזמנות אשר התקבלו בשבת/חג שנכנסות לייצור 3 שעות לאחר יציאת השבת/חג).

- אין אפשרות לבטל/לשנות ההזמנה לאחר שנכנסה לייצור.

במהלך הרכישה יוצג לפני הלקוח את הפריטים שהוא בחר כולל האיפיון של כל אחד מהם. בנוסף מיד לאחר התשלום ישלח מייל (לכתובת דוא"ל שהוא הזין) עם אישור להזמנה הכולל כל המוצרים האפשרויות שנבחרו.
אנו ממליצים לבדוק בכל שלב שהנתונים נכונים (כמויות, איות שמות וצבעים)
ברגע שהזמנה נכנסת לייצור לא ניתן לבצע שינוי / ביטול כלל.

כל ביטול / החזר כספי כרוך בעמלה שהלקוח ישלם. גובה העמלה היא 3 ש"ח + 10% מהסכום של ההחזר (לא כולל מע"מ).את העמלה יקוזז מסכום ההחזר.
- אנא שימו לב לאיות השמות אותם אתם מזמינים.

- במקרה של מוצר חריג או בקשה מיוחדת אנא צרו עמנו קשר לפני ביצוע ההזמנה.

זמני ייצור ואספקה:

- זמן ייצור של כל הזמנה הוא עד 7 מי עבודה. למעט חותמות אשר זמן ייצור שלהן הוא עד יום עבודה.
- לאחר הייצור ההזמנה תשלח לפי האפשרות משלוח שבחרתם.
- על מנת לשמור על המוצר יש להקפיד על שימוש נכון, להוראות שימוש לחצו כאן
- ניתן להזמין את המוצר הזה לפי עיצוב אישי.
לקבלת הצעת מחיר אנא פנו אלינו במייל studio@tag-me.co.il  או בטלפון 077-7767910 

אנו מציעים ללקוחותינו מספר אפשרויות משלוח לבחירה. 
בכל בכל אפשרות משלוח יש להתחשב בזמני ייצור המוצרים (זמן ייצור עד 7 ימי עבודה)

- איסוף עצמי ממודיעין - חינם.
ניתן לבחור ברגע ההזמנה אפשרות של איסוף עצמי (ללא תשלום) ממודיעין - בתיאום מראש.

- דואר רגיל - חינם 
שולחים את ההזמנה בדואר רגיל, באמצעות דואר ישראל. ללא מספר מעקב.
אספקה עד 35 ימי עבודה מרגע השליחה בכפוף להנחיות של דואר ישראל.
לאתר של דואר ישראל נא לחץ כאן

 משלוחים בדואר רשום - עם מספר מעקב.
במקרים מיוחדים ישנם הזמנות שנשלחות דרך דואר רשום.
עקב משקל חורג, נפח או כל סיבה אחרת אנו מחויבים על ידי פקיד סניף הדואר לשלוח הזמנות הלא עומדות בתנאים של "דואר 24" דרך דואר רשום.
הלקוח לא יחויב בתוספת תשלום.
יסופק ללקוח מספר מעקב.
אספקה עד 28 ימי עבודה מרגע השליחה בכפוף להנחיות של דואר ישראל.

לאתר של דואר ישראל נא לחץ כאן

- איסוף מנקודה הקרובה לכתובת שמסרת לנו - בעלות 17.9 ש"ח.
רגע אחרי בתשלום יפתח לכל מי שבחר אפשרות משלוח זו דף נוסף עם מפה ובה כל הנקודות הפעילות של חברת יו פי אס.
הלקוח נדרש לבחור נקודה לפי רצונו.
אם לא תבחר נקודת איסוף מכל סיבה שהיא, ההזמנה תשלח לנקודת איסוף הקרובה לכתובת שהלקוח מסר לנו.
במקרה של תקלות / בירורים / בקשות יש לפנות אלינו מיד דרך המייל studio@tag-me.co.il
. ההזמנה מגיעה תוך 4 ימי עבודה מרגע השילוח.
* המחיר עבור משלוח לנקודת איסוף משתנה לפי כמות הפרטים שנרכשים.
* המשלוח מתבצע דרך חברת UPS ולפי הנקודות חלוקה שלה.
ברגע השילוח הלקוח יקבל מייל (לפי הכתובת דוא"ל שהוא מסר לנו) ובו הודעה על כך שהמשלוח עתיד להשלח.
ברגע שהמשלוח יגיע לנקודת חלוקה, הלקוח יקבל הודעת SMS ובו כל הפרטים לאיסוף ההזמנה.
מרגע שליחת ההודעה ללקוח 48 שעות לאסוף את המשלוח. לאחר מכן המשלוח ישלח חזרה אלינו ויהיה צורך שתשלום נוסף עבור משלוח חוזר.
ההודעה תשלח למספר טלפון שהלקוח מסר לנו - במידה ויש טעות במספר הטלפון שנמסר, הלקוח יחויב בתשלום נוסף עבור משלוח חוזר.

 - שליח עד הבית/עסק - בעלות 42.9 ש"ח.
שולחים את ההזמנה באמצעות שליח.
אספקה עד 4 ימי עבודה מרגע השליחה.

* כל המחירים כולל מע"מ

החזר מוצרים: במקרה של החזר מוצרים לצורך החלפה (בהסכמה מראש) על הלקוח לשלם עלויות החזר + שילוח חדש.

כל אחריות על המשלוח חל על הלקוח בלבד.

פרטי משלוח שגויים או לא מלאים:
אנו שולחים את ההזמנות לפי פרטי הכתובת שהלקוח מוזר לנו. פרטים ההלו צריכים להיות נכונים או מלאים - כולל מספר טלפון תקין, מיקוד, מספר בניין ומספר דירה (אם יש).
במידה וחלק מהפרטים לא נכונים או  לא מלאים אני לא ניתן אחריות למשלוח.
יחד עם הרכישה הלקוח מתחייב שעל תיבת הדואר של הכתובת שנמסר לנו מופיע את שם המשפחה כפי שהוזן בהשמנת המוצרים.
במידה שהשם המופיע בתיבה אחר או שאין שם, זה יחשב כמידע שגוי ולא נוכל לתת אחריות למשלוח.

הזמנות שלא מגיעות ליעד:
ישנם מספר סיבות לכך:
1- פרטי כתובת שגויים או לא מלאים. במקרים כאלה אנו לא לוקחים אחריות.
2- אי איסוף בזמן. הן בדואר רשום והן במשלוחים לנקודות איסוף הלקוח מקבל התראות ותזכורות לאיסוף ההזמנה. ההזמנה מחכה בנקודת איסוף עד 48 שעות, לאחר מכן המשלוח יוחזר אלינו. אי איסוף בזמן פירושו תשלום עבור משלוח חוזר. יש להתחשב שזמני הגעה של הזמנות חוזרות הוא עד 30 ימי עבודה.
3- פרטים נכונים ומלאים אך בכל זאת ההזמנה לא מגיעה.
במצבים כאלה קודם כל מכניסים לייצור שוב פעם את ההזמנה בכוונה לשלוח ולספק ללקוח בהקדם את המוצרים. במקביל פותחים תביעה בדואר ישראל או בחברת יו פי אס על כך.
במידה והחברות הללו יוכיחו שאכן המשלוח נמסר (על ידי תמונות, סרטונים, מסמכים חתומים) על הלקוח לקבל את התביעה ולהמשיך את טיפולה.

 

איפיון ואפשרויות המוצר:
שם: יש להקפיד של שם פרטי בלבד. למספר מוצר ישנה אפשרות לשם משפחה (בתוספת תשלום). 
אין אפשרות לשם + אות ראשונה או נקודה ואות ראשונה.
המערכת עובדת בצורה אוטומטית ולא מכירה בסמני פיסוק או רווחים.
במידה ויש בקשות מיוחדות יש לצור עמנו קשר לפני ביצוע ההזמנה, רוב ההזמנות נכנסות לייצור רגעים ספורים אחרי קבלתן ולא ניתנות לביטול ו/או שינוי.
אנא להקפיד על הוראות האתר.

צבעים: יש להתחשב סטייה של כ-12% בגוון הצבע.
אם תירשם הוראה לצבע שאין לנו כלל אנו נבחר את הדומה ביותר. לדוגמה: אם כתבתם לנו בהערות המוצר "צבע כחול" אנו נייצר בתכלת. השינוי נעשה אוטומטית ולא ניתן לשינוי. במידה ויש בקשות מיוחדות יש לצור עמנו קשר לפני ביצוע ההזמנה, רוב ההזמנות נכנסות לייצור רגעים ספורים אחרי קבלתן ולא ניתנות לביטול ו/או שינוי.
אנא להקפיד על הוראות האתר.

אותיות סגורות:  בכל שפה קיימות "אותיות סגורות" אשר מכילות צורה בתוך צורה. בכדי להגיע לעיצוב נעים לעין וקריא אנו משנים את הפונט (גופן) ו"פותחים" אותו. כתוצאה מכך שום חלק פנימי של האות לא "נופל".
אנו מבקשים לבדוק את התוצאה לפני אישור ההזמנה.
 לפרטים נוספים ולהדמיות יש ללחוץ כאן.