מיתוג לאירועים - Branding

מחפש מתנה שתיצרב בזיכרון?

הדרך למדוד את הצלחתו של אירוע היא לפי הזיכרון שהוא מותיר בלבנו, ככל שזיכרון זה מתקיים בנו לתקופה ארוכה יותר ניתן לומר כי האירוע היה משמעותי וייחודי ביותר! 

מיתוג מוצלח לאירוע מותיר את אותו הרושם ארוך התווך, אותו בדרך כלל נרצה להשאיר אצל המבקרים באירוע שלנו, הזיכרון מאותו אירוע נשאר חי וממשי בחיינו בזכות מיתוג, ייחודי ובלעדי.

כיום מיתוג אירוע זו כבר אינה שפה גסה, בשלל סוגי האירועים, מאירוע עסקי, כנסים מקצועיים, השתלמויות, אירועי בת \ בר מצווה, בריתות וכמובן בחתונות. מיתוג האירוע הינו חלק בלתי נפרד מרשימת הספקים בדרך לאירוע המושלם.

אנו בניימי, נותנים מענה ייחודי לכל אלו אשר רוצים להפתיע את המבקרים באירוע שלהם, ולעזור להם לחרוט את הזיכרון לימים רבים בלבם, בעזרת השי הממותג והייחודי שלנו.

שימוש בתוויות ניימי לעיצוב האירוע שלכם מעניק לאורחים תחושה של קרבה, ויחס אישי, יש לזכור כי עיצוב השולחן הינו חשוב ביותר, מאחר וזה המקום בו יבלו האורחים את רוב זמנם, על כן יש לדאוג לכך שזמן זה ינעם להם. ניתן להשיג זאת על ידי השארת מסר אישי ממארגני האירוע או בעזרת עיצוב יחודי המסמל דבר מה עבור המוזמנים. אצלנו בניימי כל זה ועוד אפשרי ובר ביצוע.

ברשותנו מגוון רחב של של מוצרים למיתוג האירוע, החל מתוויות לקישוט בקבוקי היין ועד לתוויות לכוסות, לכוסות היין ולסכום עצמו. המוצרים שלנו מהווים פתרון חדשני, מקורי, מעניין ועיצובי במיוחד לכל אורח אשר יוכל לשוב איתו אל ביתו ולשמור אליו כמזכרת.

לכלל המוצרים שלנו ניתן להוסיף מיתוג אישי או עסקי, כמו גם ברכות שונות או לוגו חברה. בעצם, למוצרי ניימי ניתן להוסיף כל כיתוב, או ציור, ובכל שפה שתרצו! את מוצרי המותג ניימי ניתן להזמין במגוון רחב של צבעים, שיתאימו לכל עיצוב וכל אירוע.