איך לבחור מתנה לסוף שנה לגן או לבית הספר?

סוף השנה מתקרב... ויחד עימו "מתקרבת" גם הבעיה הנצחית: מה מעניקים לילדים כמתנה לסוף השנה? זו התלבטות חוצת גילים ומגדרים: החיפוש אחר מתנות סוף שנה לגני ילדים אינו שונה מהותית מחיפוש מתנות סוף שנה לבתי ספר, הוא פשוט חלק מן הבעיה הכללית של חיפוש מתנות סוף שנה בהתאמה אישית. במקרה של הסביבה העסקית, זה לא חייב בכלל להיות "סוף השנה" דווקא – תמיד יתעורר הצורך למתנות אישיות, או ממותגות.

מה עוד אפשר לתת מתנות לילדים בגן – משהו שעוד לא חשבנו עליו? לא פשוט, הילדים כבר מכירים הכול וקשה מאוד להפתיע אותם או לרגש אותם. איך בוחרים מתנה לסוף שנה לילד או לילדה שגם תהיה מקורית, גם לא תהיה יקרה, גם תשמח את המקבל וגם תביא לו תועלת? אם מחפשים מתנות לילדים ב-10 ש"ח או פחות, זו איננה משימה פשוטה כלל וכלל!

הינה רעיון מעניין: מתנה לסוף שנה שהיא גם אישית, גם זולה וגם מקורית ושימושית – תוויות Name-Me. אבל מה הן בכלל תוויות Name-Me?

תוויות Name-Me הן תוויות מחומר סיליקוני עמיד, גמיש וחזק, שאפשר להזמינן בכל עיצוב, צבע וצורה, והן יכולות לכלול גם כיתוב – למשל, שם הילד, או שם הגן. את תוויות Name-Me אפשר להלביש בקלות על כל דבר – בקבוקים, כוסות, תיקים, מטריות, מעילים, נעליים וכו' – והן עמידות גם בכביסה. כל ילד וכל ילדה ישמחו מאוד לקבל מתנה אישית הכוללת את שמם, וישמחו להצמיד אותה לצורך זיהוי לחפצים האישיים שלהם. אין דבר האהוב יותר על ילדים מאשר שמם המופיע במפורש על מוצר שהוא בדרך כלל "אנונימי" – פתאום, זה הופך להיות מוצר אישי מלהיב: "זה השם שלי, וזה רק שלי"!

מחפשים סיבות נוספות להעניק דווקא את תוויות Name-Me כמתנת סוף שנה בגן, או כמתנת סוף שנה בבית הספר?

ובכן, כולם יודעים עד כמה חשוב לשתות הרבה, בעיקר באקלים החם בארץ, ובעיקר חשוב הדבר לילדים. אז ההורים שולחים את ילדיהם לגן או לבית הספר עם בקבוק, ובגן או בפעוטון הגננות מקפידות להשקות את הילדים בכוסות או בבקבוקים, וזה כמובן מצוין, אבל – יש גם בעיה: שימוש משותף בבקבוקים או בכוסות, או החלפה שלהם בין ילדים, מעלים מאוד את הסיכוי להעברת מחלות בין הילדים, החל בווירוסים הפשוטים והנפוצים (אבל מעצבנים!) וכלה במחלות חמורות יותר, שלא נדע.

מלבד הילדים גם הגננות ישמחו על מתנה לסוף שנה אשר תעזור להן בתפקידן, גננות רבות מודעות לבעית שיתוף הבקבוקים והעברת המחלות, ורושמות את שמות הילדים על הבקבוקים או הכוסות, וזה נחמד מאוד שיש שם לבקבוק או שם על הכוס, אבל – מה לעשות – הילדים עדיין אינם יודעים לקרוא... וכך מתרחש המובן מאליו: הילדים מחליפים ביניהם בקבוקים וכוסות, וההמשך ידוע.

כיצד מונעים את התופעה הזאת? יש פתרון! תוויות Name-Me – אפשר להכין תווית שם לבקבוק, או תווית שם לכוס, או חבק שם לכוס או לבקבוק, שבהם לא רק שם הילד אלא גם צורה מיוחדת שהילד אוהב, צבע מועדף עליו או אפילו שילובים של אותיות, צורה וצבע, וכך יוכל הילד לזהות בקלות את הבקבוק "שלו" או את הכוס "שלו" (וכמובן, גם הגננת). אגב, מכיוון שהתוויות כוללות גם את שם הילד או הילדה, הם גם לומדים במהירות לקרוא את שמם!

כל זה לא רק מצויין, יתרה מכך, תוויות Name-Me שניתנות כמתנת סוף שנה לילדים בגן משרתות בעצם גם את צוות הגן, וכך הילדים ההורים והצוות נהנים כפליים. גם הילדים אשר מאושרים ממתנת סוף השנה האישית שלהם, גם ההורים שולחים את ילדיהם לגן עם מתנת סוף שנה שמבטיחה להם שהילד מכיר את חפציו ומשתמש בהם, וגם הצוות מאושר ממתנת סוף השנה אשר למעשה מסייעת גם לו.

מעתה, מתנה לגן או מתנה לסוף שנה בגן אינה חייבת להיות יקרה: הינה לנו דרך להזמין מתנות לילדים ב-10 ש"ח או פחות, מתנות אישיות שהילדים ישמחו לקבל ושגם הוריהם ישמחו מאוד להשתמש בהן. חסל סדר בקבוקי שתייה משותפים, תיקים מוחלפים, חיפוש אחרי המגפיים של דני שדומים בדיוק למגפיים של מיכאל... עם תוויות Name-Me המוצמדות לחפצים, הכול נעשה פשוט ונוח. אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים איך בוחרים מתנה לסוף שנה, כדאי לזכור את השם Name-Me.


נשמח לשמוע את דעתך

כל ההודעות מועברות לבדיקה לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


המוצרים הכי נמכרים